سفارش تبلیغ
صبا ویژن

83/8/5
5:35 صبح

رسوا شدن دروغپردازیهای مجاهدین

بدست امروز ها در دسته

در حالی که اخبار بازگشت تعدادی از اعضای جداشده مجاهدین به ایران که موفق به فرار از اردوگاه اشرف شده اند، بقایای مجاهدین را به طور گسترده ای به وحشت انداخته و سراسیمه نموده است و آنان برای جلوگیری از سرخوردگی بیش از پیش نیروهای واخورده این گروه در اروپا، ناشیانه دست به تکذیب این اخبار میزدند، "خبرگزاری مهر" گزارش تصویری بازگشت این افراد را مخابره نمود.

گروه تروریستی مجاهدین روز 29 مهرماه با صدور اطلاعیه ای، خبر بازگشت 9 نفر از رهاشدگان از چنگال این گروه دژخیم، به ایران را به طور کلی تکذیب نمود. مطالعه بخشهایی از اطلاعیه مزبور که در زیر می آید خالی از لطف نیست:

"وزارت اطلاعات ملایان امروزادعا کرد: در روزهای اخیر «9تن از اعضای منافقین توانسته از پایگاه این گروه در عراق بگریزند و به نیروهای امنیتی ایران تسلیم شوند» این ادعا دروغ محض است. نه کسی از نزد مجاهدین خلق ایران در قرارگاه اشرف گریخته و نه کسی خود را به نیروهای امنیتی ملایان تسلیم کرده است. انتشار این قبیل اخبارمجعول قبل از هر چیز وضعیت وخیم درونی و بیرونی رژیمی را برملا میکند که توطئه هایش علیه جنبش مقاومت ایران شکست خورده است و در هراس از اقبال روزافزون اجتماعی نسبت به مجاهدین، برای روحیه دادن به نیروهای وارفته اش هم در ایران و هم در عراق، بشدت نیازمند این قبیل دروغهاست. یکشنبه گذشته (26مهر) رژیم آخوندی در تلویزیون خود ادعا کرد « سه جوانی که فریب منافقین را خورده بودند» و« در کمپ نیروهای آمریکایی در نزدیکی بغداد اسکان داشتند ... در یک فرصت مناسب خود را به سفارت جمهوری اسلامی در بغداد رسانده و تقاضای پناهندگی کرده اند». سازمان مجاهدین خلق ایران در همان روز در اطلاعیه خود فاش نمود که « اطلاعات آخوندی با تردستی ابلهانه ای تلاش کرده است فرار مزدوران لو رفته و اخراج شده اش را که نزد نیروهای آمریکایی بسر میبرده اند، فرار از قرارگاه اشرف و تقاضای پناهندگی، آنهم ازسفارت رژیم در بغداد، قالب کند!» . اکنون پس از 3 روز، اطلاعات آخوندی، از ادعای پناهندگی 3 نفر به سفارت رژیم در بغداد دست برداشته اما تعداد آنها را سه برابر کرده است."

اکنون با انتشار گزارش تصویری خبرگزاری مهر، مشخص گردیده که نه تنها فرار اعضاء واقعی است، ‌بلکه مجاهدین هم اکنون با یک بحران جدی نیرویی در عراق مواجه میباشند. بحرانی که با تکذیب و صدور اطلاعیه، نمیتوان بر آن غلبه کرد.

خبرگزاری مهر گزارش کامل تصویری بازگشت این اعضاء را در سه قسمت منشر نموده که میتوانید با کلیک بر روی گزینه های زیر، هر کدام از آنها را ملاحظه نمایید:

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم