سفارش تبلیغ
صبا ویژن

83/8/1
1:23 صبح

باند اصلاح طلب ، در ستیز با نمادهای انقلاب اسلامی

بدست امروز ها در دسته

اصلاح طلبان دولتی که با شعار پیروی راه امام خمینی وخط امام به میدان آمدند و پس از پیروزی دوم خرداد ، ناگهان شدند طرفدار دمکراسی غربی ، برای آنکه ماموریت خویش را تکمیل کنند به تغییر ارزشهای دینی همت گماشتند و با ترویج فساد و فحشاء و تبلیغ علیه ایدئولوژی دینی و حمایت از مفسدین و غرب زدگان ، کار خویش را به پیش بردند اینک در پایان عمر خود به تغییر نامهای ارزشی روی آوردندتا ارتجاع خویش را نشان دهند.
 

روزنامه جمهوری اسلامی
تـاریـخ : 28/07/1383
سـرویـس خـبـر : اخبار
درخواست سردار باقرزاده از مجلس برای حفظ نامهای ارزشی اماکن عمومی و دولتی 

بخش خبری : سردار میرفیصل باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس , در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد مجلس ترتیبی اتخاذ کند تا از تغییر نامهای ارزشی اماکن عمومی جلوگیری شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس , در این نامه با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ و احیا ارزشها و شعائر اسلامی و انقلابی است , آمده است :
« برابر گزارش های دریافتی از برخی استانها (از جمله استان خوزستان ) اسامی ارزشی برخی هتل ها , بیمارستانها , مدارس و مراکز وابسته به نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران تعویض نام شده است و موجب رنجش و آزردگی خاطر مردم مومن و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شده است .
تغییر نام هتل « آزادی آبادان » به هتل « پارسیان » , هتل « فجر خرمشهر » به هتل « پارس » و بیمارستان « شهدای شوش » به بیمارستان « نظام مافی » از جمله مصادیقی است که در این نامه ذکر شده است . » گفتنی است هتل انقلاب همدان نیز به هتل ارم تغییر نام یافته است .
سردار باقرزاده در پایان این نامه پیشنهاد داده است چنانچه برخی از اماکن عمومی قبلا به نام شهدا و عناوین ارزشی مزین بوده و تغییر نام یافته است به وضعیت قبلی برگردد.

 
 


<      1   2